Po Nowym Roku (dla K.)

Do Ciebie idę ze słowem ufnym i wiernym,
Bo księżyc światłem na ziemię mi przeniósł
Twój blask wśród chwil jasnych i ciemnych.
Do Ciebie wciąż śpieszę moja czuła Wenus.

Czy to szlak górski i czy to o książce rozmowa,
Jazda konna, wrzosów bukiet i sny w błękicie,
Zawsze jesteś radością w gestach i słowach,
Miłością, która chce sobą kochać mądre życie.

Więc do Ciebie, Wenus, idę dniami i nocami;
Gdy księżyc światłem na ziemię mi przeniósł
Twój czar, to odgłos kroków biegnie ulicami
Do Ciebie już śpiesząc moja boska Wenus.

Wszystkim, Wszystkim… życzę Dobrego i pełnego Miłości Nowego Roku

Copyright by Marek Sienkiewicz, 2013

Skomentuj

